neljapäev, 6. mai 2010

Lapsed kirjutasid emast

Minu ema on väga-väga lahke. Mu ema on tilluke, aga väga armas minule.
Minu ema on väga hell ja õrn.  (Birgit)
Sa oled nii ilus nagu päike, mulle oled sa hell ja kallis. Sa oled tark ja sa oled kõige tähtsam terves maailmas. (Anett)
Ema, sa oled kallis, töökas ja armas naerupall. (Maarten)
Emme, oled väga kallis. Ma armastan sind ja sa oled väga hea. (Cris Deivid)
Minu ema on heatahtlik ja armulik. Oled tark ja tubli. Sa oled hea ja armas. (Sandra)
Ema on hea, ema on armas. Teda ma armastan ja tema mind ka. (Artur Lauri)
Ema, oled väga hea. Kui mul mure, siis sa aitad. Oled väga töökas ka. (Artur)
Ema on hea, talle meeldivad lilled. Toon metsast lilli, siis tal kohe tuju hea.
Õhtul kui magama lähen, kalli-kalli, musi-musi ja pai-pai teen emale. 
Hommikul kui tõusen ma, siis teen emale söögi ja üllatuse ka.(Nathali)
Minu ema on hea, tark on ta pea.
Kui ema ärkab, siis lill tärkab. 
Lemmikvärv tal sinine, selline on mu sall. (Agnes)
Sa oled mulle armulik, sa oled mulle armas. Oled töökas ja tubli, oled heatahtlik. Oled hea ja kaastundlik, oled tark ja hoolitsev. Sa oled muretsev ja heasüdamlik. (Annamarii)
Ema on hell ja hea ja ta on päikesekiir hele.
Ta hoolib ja hoiab teisi. (Gerda)
Ema on ilus, kallis ka. Mulle meeldib isa ka. Ema tark ja hoolikas, tore, rõõmus mulle on.
Mina kalliks ema pean, ema mind ka kalliks peab. Ema alati ütleb, kui ma kooli lähen, et ma hästi õpiks. (Marko)
Ema, sa oled mulle nii kallis ja armas. Ma hoolitsen sinu ja Steveni eest ja armastan sind. (Sigvart)
Minu emme on väga armas. Ta aitab mind igas asjas. Minu ema on armas ja lahke. Sa oled armas ja nunnu. Sa oled uhke ja rõõmus. (Angelika)
Mu ema on hell, ta aitab mind hädas. Ma olen uhke tema üle, ta muretseb mu üle. Ta aitab mind õppimisel kui vaja, Me mängime koos kõike. (Kert)
Emake-emake, oled kallis minule.
Oled töökas, oled pai, mõnikord ütled oi-oi!
Sind ma armastan, emake hea,
oled mu naerupallike, jah-jaa. (Madis)
Ema on hea, ema on lõbus, ema on tore, ema on tark.
Ema on kallis, ema on hell, ema on ilus, ema on päikseline, ema on armas. (Katrin)
Ema on hell, ema on hea, ema on sinu kaitseja.
Ema ei jäta sind maha,
ega ütle, et oled paha.
Ta ei soovi sul kunagi halba, 
vaid head tahab ta sul anda. (Eliise)

glitter-graphics.com
glitter-graphics.com



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar